Merhabalar,
bebeğim 6buçuk aylık, ek gıdaya 6 ay itibari ile başladık. Ufak tefek; havuç, patates, kabak, yoğurt, yumurta ,labne ,elma, armut ve muz tadımlarımızdan sonra; kahvaltı olarak yarım yumurta sarısı, bir çay kaşığı pekmez , bir çay kaşığı zeytinyağı, bir çay kaşığı da labne peyniri karışım yapıp (bir iki kez de cici bebe ekledim) biraz kıvamlandırıp verdim fakat alışma döneminde olduğundan olacak ki bebeğim bitiremedi çok az yedi ve genel olarak ağzından geri akıttı diliyle itti. Bir iki gündür de kahvaltısında peynir ve yumurta sarısını böyle karışım mama şeklinde değil de elimle ufak parçalar halinde yedirdim çok rahat yedi ve verdiğim kadarıyla da bitirdi. Sizler neler yapıp ne şekilde yediriyorsunuz? Öğlenleri sebze çorbasından sıkıldık🙈 dün pirinçli yoğurt çorbası denedim çok az yedi. Mama sandalyesinde oturarak yerken ağzından dökülmese iyi gideceğiz diye düşünüyorum ama yatarak ya da eğimli tutarak da yedirmeye alıştırmak istemiyorum. Fikir ve önerilerinize açığım sevgili anneler😍
Kalın sağlıcakla ❣️