Leyla1161 Kızlar merhaba bana yardımcı olursanız çok sevinirim kızım 4aylık şuan sütümü hep sağarak verdim emmedi hiç ama artık sütüm yetmiyor reddetmeyeceği tadını seveceği ve anne sütünü yakın mama öneriniz var mı acaba?
Bett6 Leyla1161 Ben doktor hatasıyla mamaya başlamıştım şimdi vermiyorum ama çok araştırmıştım hipp güzeldi sonra reflü olduğu için aptamil ar’a geçmiştik memnunduk kusması azalmıştı. Sma’dan hiç memnun kalmadım içtiği gibi kusma ve boyun altında kızarıklık yaptı alerji dendi sonra iyi bir doktorla karşılaştım şükürler olsun emzirmeye yönlendirdi mamayı bıraktık
Canpolat58 Bebelac gold kullandım 3 aylık olana kadar sonrasında bebelac olarak devam ettim ve çok memnun kaldım tavsiye ederim aptamil kullandım denemek amaçlı gaz sorunları için fakat hiç içmedi bebelac dan başka da mama kullanmadım alabilirsiniz 😊