kolay gelsin ben 13 aylik oglum var ve 10 gun once febril konvilsiyon gecirdi ve ben hala etkisindeyim her an atesi cikacakmis korkusu ile yasiyorum ve bu beni cok yoruyor iyilesti cok sukur ama her an tekrar olacak tekrar yasauacagim korkusu ile yasiyorum bunu nasil atlatirim beni rahatlacajmk birsey soyler misiniz her cocugun basina gelebilirmis ama benim bu korkum icimde ki sıkınti gecmiyor bir turlu aklima siz geldiniz yazmak istedim yardimci olur musunuz lutfen