Kuzuannesiii Merhaba hayırlı sabahlar. Oğlumun alt sağ dişi çıkıyor ucu gözüküyor. Aşırı huysuz bağırıyor çığlık atıyor ağzı da çok sulanıyor. Ne önerirsiniz acaba?
Deletedmom424 Kuzuannesiii öncelikle önüne önlük takın ıslak durması iyi degil ondan sonra zaten ucu çıkmışsa tamamen cikmasina az kalmış dış tozları var onları kullanabilirsiniz saglikla büyüsün 🌸
h_yigit2 Kuzuannesiii maşallah kaç aylık bizde bu evrelerdeyiz 10 gündür huysuz ağlamaklı salyalı tükürüklü sürekli elleri ağzında dişimiz çıksada bi rahatlasa evlatlarımız ne kadar zor oluyor onlara inş ateşimiz çıkmaz güzel günler görelim 4 ay 13 günlüğüz🙇♀️🙇♀️
Kuzuannesiii Deletedmom424 teşekkür ederim. Çıkması rahatlaması mi demek yoksa asıl şimdi mi başlıyor acaba?
Kuzuannesiii h_yigit2 4 gün sonra 6 aylık olucak inşallah. Bizimde 4. Aydan beri ağız sulanması vardı şimdi ucu çıktı baya baya sulanmaya başladı. Önü kocaman ıslanıyor
Deletedmom424 Kuzuannesiii yok rahatlar artık çünkü çıkarma evresi zor ondan sonrası gayet rahat olur 💞
h_yigit2 Kuzuannesiii aynen bende ağız mendilini kıyafetinin altına üstünede penyeli önlük takıyorum çok salyası tükürüğü akıyor ellerini ağzında dişlik verdim alıyo bir hırsla ağzına götürüyor inş kısa zamanda iyileşir sizede kolay gelsin inş çıkarır dişini bebişimiz😍😍
Zeynonunannesiiiii [url=https://hizliresim.com/AjE05A][img]https://i.hizliresim.com/AjE05A.png[/img][/url]