Serap11 defnesmomm Sanırım öyle. Bizim ek gıdayla aramız iyi şükür o yönden sıkıntımız yok. O da olmasa ben de sizin gibi olurdum kesin. Kilosu yerindeyse çok dert etmeyin geçici bir dönemdir inşallah :)
defnesmomm Serap11 bizim de ek gıda ile aramız iyi, biraz zayıf bir bebek o yüzden endişe ediyorum ama geçecektir mutlaka. İyi düşünelim iyi olsun ☺️