GamzeNazli35 gamzela ikisinde kullandım. Şuan pro kullanıyorum. Bana göre ikiside aynım kamera dışında boyut Farklı bi de
Kahramanne gamzela telefon kenarı beklediğimden kalın , kutu deseniz bomboş sadece bir kablodan ibaret tek iyi tarafı kamera
ArasAybarsMoM gamzela x esim kullaniyor ben 11 almistim tabikide 11 daha iyi ki zaten x in uretimi durdu yani 11 daha guncel bi tlfn suan kamerasida cok guzel ben instaya foto attigimda prof cekim saniyo cogu kisi