Kızım dan 6 ay sonra oğluma hamile kaldım son 3 aya girince ameliyat yerinde baya sancılar başladı 28. Hafta da çiğer geliştirici vurdu doktorum erken doğum ola bilir diye 37. Hafta da acil ameliyata alındım sancılar arttı ve rahimde yırtılma oldu bebek zorladığı için en mantıklısı 1 sene en azından 😓 Rabbim kolay geçiresin inşallah