Yasemila 4 aylık bebeğim ayağımda sallayarak uyutuyorum ama ellerini yan tarafa paralel olarak tutuyorum başka türlü uyumuyor ya sürekli ağzına götürmek istiyor yada elleri uyandırıyor :(
Deletedmom14 Yasemila bende uykuya dalana kadar battaniye sararak tuttururdum ellerini ,şimdi büyüdü yaptırmıyor. Battaniyeyi üzerine örtüp yanlardan bacaklarimin altına sıkıştırıyordum. Elini tutmak zor geliyor bana ,belim ağrıyor 🤭
limonlukarpuzzz Yasemila bizimde oyleydi uykuya dalamiyordu el emmekten yada rahat birakmamaktan ellerini gece yatirirken eldiven takiyordim uyuyunca cikariyordum :)
Hmyr_01 Evet canım aynısını bende yapıyordum ama artık bizden geçti şu an 10 aylık beşiğinde sallatıp uyutuyorum👍😍
Miniknur Benimki 2,5 aylık. Baktım ki ellerden dolayı dalamıyor. Battaniyeyle sıkıştırıyorum ellerini:) sallıyorum anca uyuyor
limonlukarpuzzz Yasemila valla agzina bişey gelemeyince almayi birakti 😂 başka çözüm birakmadi bana 😂😂