Arkadaslar bebeğim gazli kolik sınırında gittik geldik bi ileri iki geri derken biraz iyidik smdi bir kaç gündür nzmn gece beslenmesinde versem hayr etmiyor 1 saat sonra ikinma başlıyor sabaha kadar sabah oluyor pirtttt diye çıkarıyor gazi gündüzde oyle yanımda oynarken pirt pirt atıyor kendi kendine ama gece yok deli gibi ıkiniyor sabah 6 oldu uyandik altını açmakla resmen o biriken gazi çıkardı rahatladı eee oğlum diom gecede yapsana kendin kafayı yedim sanırım