Umelike merhaba, bizde ek gıdaya başladık ilk başlarda çok heyecanlı ve keyifli olsada sonrasında “bugün ne pişirsem acaba” ya döndüğü için🙈 bence tadım günlerinin tadını çıkartın😊 doktorumuzun paylaştığı içinde ek gıda ile ilgili bilgilerin olduğu görseli paylaşacağım ama gel gör ki buraya nasıl resim eklenir bilmiyorum🤦♀️🤣