Kizlar selam oglum 10 ayina kaldi 3 gun bu ay değişik bi aydj bize uykusu cok az uykulu oluyorum emince dalsin uuanmasin istyuorum sabah mesela şuan gozlerim gdiyor ayagim da salıyorum kaynanam var evxe briiz bide anneane uyuyolarq. Kendi anmem cok iyidir uyurdum bkardi ogluma kaldigin da .kaynana anne gibi olmuyor. Eşim de idare ediyo da uykumu alamdım:( 6da uyandik yine 7 civari oldu 8 aaat bas coo zor meme dehemen kesilmiyor ki emiyor oglum biraksa nasi olacak. Uykuları az bu ara dis zorluğu yok erinir oldum kalk yatırmaya..buyuduce uyurlar diyorlardı ah nerdesiniz o diyenler