Serpil123-kzmz bebeğinizin büyüme haftaları diyebiliriz. O haftalarda çok daha huzursuz uykulu yahut uykusuz, çok yemek isteyen veya hiç istemeyen, çok ağlayan bebeklere dönüşüyorlar. Atak haftası sona erince bir büyüme eylemi daha gerçekleşiyor. Gülmeye başlama, eliyle tutup kavrama gibi.