Günaydın 🌞 kızlar 3 ay 8 günlük bebeğim 3 4 gündür emmek istemiyor. Sadece uykuluyken emzirebiliyorum ve sadece 5 6 dk tek memeden emiyor. Doktor muayene etti kilo alımıda yavaşlamış sadece 350 gr almış 1 ayda . Biraz daha şans verelim emzirmeye çalış dedi doktor. Aynı durumu yaşayan var mı? Önceden çok güzel emerdi ne olduysa bi kaç gündür emmiyor. 😭