GamzeMinak 1,5 aylığız memede ağlamaya başlıyor. Katılırcasına.. Çok acıkınca ya da uykuluyken emiyor ama. Her zman meme isteyen bebeğim şimdi bu şekilde.. Ne yapsam bilemiyorum, başınıza geldi mi hiç?