Eceslh ya gerçekten bu kadar düşüncesiz mi inanmıyorum ya bizde kayinbabam dan kaptik oda başkasına diyormuş benden değil kaynimdan bulaştı diye kendi kızları artık kızdı kimseye iftira atma senden olmuş işte kendi günahını atma kimseye diye benim de 22 ve 9 aylik bebeklerim var eşimle ben pozitif çıktık ama şükür çocuklarda belirti yok bugün 5 . Günümüz Rabbim evlatlarımızı korusun şu illet hastalık bitsin artık herkes dikkat etsin ya ne kadar düşüncesiz insanlar var üzülüyorum cahiller