13 aylık kızım var biraz önce test yaptım ve hamileyim😑Korunuyorduk prezervatifle nasıl oldu anlamadım.Spiral taktırmak için kan verdim gittim takacak olan kadın ameliyat olmuş 45 gün raporlu dediler adet olmayı beklerken hamile olduğumu öğrendim. Emziriyorum ve bebeğim memeye o kadar düşkün ki onu sütten nasıl keseceğim sırf bunun için üzülüyorum başına gelen var mı sütten kestiniz mi bebeğinizi akıl verin lütfen.