Sumeyyebaglan Bebeğim 2 aylık mama+meme gidiyoruz fakat mama vermek tam bi işkence çünkü her seferinde kıyameti koparıyo neden böyle ya
elfozyil Sumeyyebaglan bende zorla kaşıkla veriyorum elimi itiyot homurdanıyor ağlıyor 4 ay 8 günlük dün başladık
Sumeyyebaglan elfozyil niye acaba ya öyle bi ağlıyo ki gören zehir falan veriyo sanır yani o derece tövbe tövbee
elfozyil Sumeyyebaglan kızıyor falan birde görsen canım kendi sütümü verince de öyle yapıyor ağzına illa bir şey girmeyecek 😭 su verince onu içiyor şaka gibi
Sumeyyebaglan Allah allah yaaaa benimkide bazen emerken bas bas bağırıp ağlıyo ayy neyse inşallah düzelirler ya