Arasinannesiiii Oğlum 19 aylık oğluömla birlikte yatıyoruz yatak odasında eşm salonda ytıyor bi senedir. 6 ay gaz cektik eşimde sürekli görevdeydi evde genelde ikimizdik yanımdan ayıramadım beşikte yatmak istemedi dar geldi diye sürekli dönen bi çocuk montessori yaptırdık genis gens yine yatıramadım odada. Benimle yatıyorda yine kesintisiz uyumuyor sürekli uyanıyır karanlık perde ve pis pis sesigle dogdugundan beri. Ben uyku konusunda başarılı olamadım ne zaman düzelcwk bilmiyorum 6.30 da kalktı hala sallıyoeum ve dalamadı. Sizde durumlr nedir varmı bebeğiyle birlikte uyuyan 😍😍
Eyocan15 Arasinannesiiii ben eşim arka odada biz kendi odamızda eşim işe gidiyor ve çalışma saatleri uzun kıyamıyorum ona ve bebeğim de gece uyumayan bir bebek ve çığlık atıyor resmen ağlarken eşimde korkarak uyanıyor bir daha da yatamıyor 🤷🏻♀️
sonsuzmutlulukkk Arasinannesiiii ben kızım ve oğlumla salonda yatıyoruz 😅 kocayı ne etcem 🤣 aslan gibi oğlum var prenses kızım var💕
kaansmom Arasinannesiiii 6.ayında ayırdım odasını 1 yaşına giricek ayrı yatıyoruz hala ama gece kaç kez gidip bakıyorum kameradan bir ses duyunca 😌
Bryumakmutluluk Bende 1 yaşında kızımla uyuyorum ama emdiği içi sürekli uyanıyor yan yana da yatsak emmeyi bıraktığı zaman uykusu düzelirmiş 😊
Demetbulut Arasinannesiiii tabii ki kocamla iki cocugumuda yanıma alıp yatmadim sadec memlekete annrmlere gidince yanimda yatarlar herkes yataginda ..
milasmommy Arasinannesiiii ay hiç cesaret edemiyorum bebekle uyumaya. Öyle ki kayınvalideme geldim kaldım bir iki kez aynı yatakta yatmak zorunda kaldım ama abartısız 9 yastıkla bariyer yaptım bende yatağın kenarında kedi gibi kıvrıldım ama sıfır uyku tabi gözlerim sabaha kadar açıktı. Baktık olmuyo burayada beşik aldım öyle korkuyorum ki kızımla uyumaya. Ya üstüne dönersem ya üstüne yorgan gelirse ya bişey olursa diye. ..
Arasinannesiiii milasmommy koca bir yatak düşün o yastık koydugumuz yerde genis genis yatıyor ben ayak ucuna uzunlamasına yatıyorummmm sen düşün halimi yeterki her yere dönsün uysyn diye yine olmuyor 🤦🏼♀️
Ozgeersin Eşimle yatıyorum, oğlum ilk 8 ay odamızda beşikte yattı sonra kendi odasına büyük yatağına geçirdim .Gece çok sık uyanır ben giderim yanına. Bizimle odamızda uyutmak istesemde kendi odasına gider nasıl alışıyorsa öyle gidiyor.
Bulutbey Arasinannesiiii eşimle yatıyorum. Oğlum 5 aylık olduğundan beri kendi odasında yatıyor. Şimdi yaşına gitmek üzere odasına alıştı. Biraz sık uyanıyor emmek için. Ama yataktan düştü mü düşecek mi diye düşünmüyorum en azından
Srhnzlcn Arasinannesiiii oğlum 2,5 aylık 1 aylıktan beri bizimle yatıyo şimdi tekrar reflü yatagına alıştı o sag tarafta bz sol tarafta yatıyoruz☺️
01_210820 Arasinannesiiii anne yanı beşiğinde kızım bizde eşimle yatıyoruz aglıyo bazen biraz o sallıyor biraz ben böyle geçiyor
Bal-Kaymak Arasinannesiiii oğluş odasında biz eşimle odamızda. Ama uyanınca oğlumu alıp salona geçiyoruz tabi eşim uyanmasın diye 😂 sabah 5.30 kalkış
Zeyzey2019_ Arasinannesiiii günaydın. 22 aylık ve beraber yatıyoruz. Babası akşam bizimle geliyor kızım uyuyana kadar kalıyor birkaç gündür yanımızda ve dün dedi ki baba gitsin ve ard arda söyledi. Kızımın bazı sağlık sorunları sebebiyle beraber yattık. Hala da öyle. Bir ara beşiğine alıştı ama sadece 1 ay sürdü. Yine gece kalkıp yanına geleyim mi diye ağlamaya başladı. Ben memnunum halimden valla. Eşim zaten nöbet usulü çalışıyor, kızım hala gece en az 2 kere uyanıyor. Yani eşim yanımızda yatsa 24 saat nöbeti nasıl tutsun adam uykusuz uykusuz. Bu arada altı buçuk uyanmak için normal bir saat. Bırakın başlasın güne. Kızım da 7 de uyandı.
Cinarrr Arasinannesiiii eşim ve oğlumla birlikte yatıyoruz. Yataktan düşmesin diye de yere minder serip yerde yatıyoruz istediği kadar dönsün dursun 😂
Onsubatikibinondokuz Biz doğduğundan beri beşiğinde yanıma yatırmadım ben hiç nasıl alışırsa öyle gider bizimle aynı odada ama kendi yatağında yatırıyorum