Kızlar corona olduk çok ağır geçiriyoruz özellikle geceleri çok zor oluyor iliklerime kadar hissediyorum bu virüsü heryerin agrıyor eklemlerim karnım kasıklarım basım bogazım ateşimiz oluyor arada ama eşimde sürekli ateş oluyor sayıklama var saat üçte nefes alamıyordum uyandım elime söyledim eşim ambulansı aradı konuşacak kadar bile nefes alamıyorsan gelebiliyoruz dediler bende sirke içtim eşim benle uğraşırken eşime dokundum baktım ateşler içinde hemen ilaç verdim eşime hala daha düşmedi ateşi bebeğim de gündüz ateş oldu ilaç verdik ne olur dua edin bize atlatabilelim bu hastalığı çok korkuyorum güzel anneler