Bebeğimde büyük bir ihtimalle besin alerjisi var. Kakada mukus, egzama var bir sefer de kan gördüm. Bugün rotavirüs aşısının 2. Dozunu yaptıracağız fakat bazı doktorlar önermiyormuş. Bebeğinde alerji olup yaptıranlar oldu mu, herhangi bir sorunla karşılaştınız mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim