Alp08- bende seni çok iyi anlıyorum canım yazını okurken dai kendi nefesim kesildi senin yerine koydum kendimi hemen , benim kızım 36 günlük 2 defa oldu , birisi gece 4.5 sıraları uyuyorduk nefesi gitmiş resmen savaşıyormuş bebeğim Allah uyandırdı beni nasıl kaldırdım hemen, diğeri de gece 12 sıraları ben ayakta iken yanımda yatarken oldu gerçekten çok etkileniyor insan ne uyku ne psikoloji kalmıyor Allahım korusun hepimizin evlatlarını , Rabbim yardımcınız olsun Allahım şifa versin miniğine , sana da sabır versin güç kuvvet versin 🤲🏻