Hidra Merhaba bugün geldik hastaneden. Termometre 27.8 gösteriyor ama burnu ve ayakları soğuk ne yapmalıyım
Muverrih Hidra Ellerin soğuk olması normal ama bunu soğuksa üşümüş demektir. Bize hemşire öyle söylemişti. 27 derece ne bu arada nasıl duruyorsunuz o sıcakta bizim 25 derece ev terliyorum bir iş yaparken. Bebeğin usumesi imkansız aksine terleyip hasta edersiniz. 24-25 derece iyidir.
Medusafer Hidra bebegin üşüdüğünde göğsünden ve sırtından bakılır biz evi 22 23 derece yapıyoruz ve tek kat giydiriyorum onu da incecik giydiriyorum bebekler sıcağı hic sevmez ve rahat edemezler
Kylmz Hidra bebekler ilk doğduğunda elleri çok üşür ensesinden anlarsınız üşüyüp üşümediğini çok sıcaksa eğer eviniz uyumayı bile reddedebilir
Tubaa0667 Hidra bizim bebeğimizin de elleri ayakları buz kesmiş gibiydi tüm gün gece birden ateşlendi doktor bu ateş belirtisi dedi, sizin bebeğinizin çok düşük değişmiş ısısı ancak sıkı giydirmeyin bebeğinizi onları soğuk değil terlemek hastalandırıyormuş.
Hidra 21-24 derece dediler ilk bikac saat öyle yaptık sonra biz usuduk ve bebek sürekli gegirmeye gaz çıkarmaya başladı burnu da soğuk olunca usudugunu düşündük