Eylulbebek bence sıze onerım sureklı ıkı elonden tutup evde yurutmenız sonra tek ele dusurun baktınıx dengede ıyı aonra ben senı tutuyorum annecım dıe dıe cesaretlendırın yurur ınsallah kılosu fazlaysa ondan da olur kımı bebek acelecı meraklı kımısı aman modunda hepsı bebek ama hepsınde ayrı bır huy dr da gıtmıssınız saglık problemı yok anladıgım kadarıyla benım dedıgımı yapın yururse yazaraınız ,🙃