Dyguak benim oğlumda da vardı ilk doğduğunda korkuyordum uyuyamıyordum çocuk boğulacak diye. Sordum doktora başka kişilerede sordum yenidoğan bebekte normalmiş belli bi zaman sonra kendiliğinden geçiyor dediler oğlum 2,5 aylık çoktan geçti. Doktoru güzelce muayne ettiyse endişelenme derim.