Nerden alıştırdım emwrek uyumaya bin pişman oldum ya 9 aylık bu saat oldu haka vik vik vik ya uyutuyorum koyuyorum uyanıyor delirdim artık yanıma alıyorum yatakta yatsın diye kfsını koyuyo bi güzrl yatağa yok yerinde durmuyor kıpır kıpır vallahi bıktım haftada 4 5 gün ya yetti ya