ATC Kızlar merhaba başlıktan da belli olacağı gibi iyi geceler çayı kullanan ve memnun kaldığınız marka var mı yoksa uykusuzluktan ölücem yarım yamalak yazmış olabilirim gözüm kapalı yazıyorum şuan ayağımda da oğlanı sallıyorum😔
Minikbirsincap ATC arkadaşımın doktoru melisa çayı vermişti canım. Onun kızıda uyumuyordu asla. İşe yaradı kesinlikle gece hiç uyanmadı demişti.
limonlukarpuzzz ATC doktorunuza sormaniz daha doğru olur bebeklere bitki cayini çok onermiyorlar. Birde şu satilan hazirlardan asla kullanmayin %95 i şeker onlarin ee okadar şekeri banada yukleseler bende bayilir kalirim yani.