Bugram_5 tombikdonerkankasiiskender çareyi artık onda bulacağım sanırsam lastik kopartmada işe yaramaz sa eğer
Son_1453 Bugram_5 benimki iki aylık 3 numara kullanıyorum 4.800 kilo siz bi büyüğünü alın bizim lastiklerde sıkıyor hep iz oluyor
Eminos Bugram_5 4 alabilirsiniz 4 u uzun aman kullanirsiniz indirim falan bulursaniz da stok yapin ben oyle yapmistim yasina kadar 4 kullandik
ebiciks Bugram_5 çok çok rahat hareketlenmeye başladıkları için cirtlarla zor uğraşıyordum şimdi şipşak değiştiriyoruz altimizi :)
acimavi Bugram_5 benim kızım da 4 aylıkken 7 kiloydu, 3+ aldım, 5 aylık olmak üzere hala 3+ kullanıyorum, bazen bağlama şeklime göre bacaklarında lastik izi oluyor, biraz bol bağlıyorum