Mircan ayakta sallama işine son vermeye çalışın. Alıştığı şu durumdan önce bebeğinizi kurtarın ilk önce. Nedir? Bulunduğu halinden memnun olmayan bebişi farklı alternatiflerle memnun hale getirmek, bunu saptadıktan sonra o yönde alışkanlık kazandırmak. Benim bebeğim belki de buradaki bebeklerden en zorudur diyebilirim. Gazı uzun süren, geceleri asla uyumayan, sabahları susmayan, emmeyen, emmediği için kendini biberona geçirten, sürekli acıkan, acıktığı halde sadece bağırıp çağıran ama yemeğini yemeyen inanılmaz zor bir bebek büyütüyorum. Şuan kronolojik ayına göre 7 ay 20 günlük. Tıpkı bende sizin gibiydim. Uykusuzluktan kafayı yedim yitecektim. Ama bazı şeylere dur dedim. He bu arada 4 buçuk ayına kadar da ayakta salladım. Ayakta sallamak kadar illet bir şey görmedim. Durursun ağlar, bırakırsın ağlar, yerine yatırırsın ağlar. Ağlar da ağlar. Beni ve bebeğimi rahatsız eden her şeyi ortadan kaldırdım sallamadım, sallamamaya alıştırdım. Üstü açıktı, sararak yatırdım. Yani olağan halini tamamen değiştirdim her şeyin tersini yaptım. Biraz keşfetmek gerekiyor burda. Ben çözümü böyle buldum. Şuan gece gündüz ayrımını bilen gece olunca yatması gerektiğini bilen, kendisini sardığında hemen gözlerini kapatan bir bebeğim var 🌸