Elif0311 3 ay 5 günlük erkek bebegim var ve sürekli ağzında birşey varmış ve birşey yiyormuş gibi ağzını oynatıyor bir de sürekli salyası akıyor sizce dış çıkarıyor olabilir mi?
Rules Elif0311 canım benim oğlumda 2 aylık oda yapıyor son zamanlarda bi kaç kere gördüm ağzından kustuğunda parça kalıyor ağzında onu çiğniyor eşimde geviş getiriyor diye dalga geçiyor 😂 Salya da akıyor. normal bebeklerde ama içine sinmiyorsa doktoruna sor bide
Meriwa Elif0311 3ay 12 günlüğüz bizde tükürük bezleri aktif olmaya başladı yutkunmayı bilmediğinden salgası akıyor ve eli ağzında normal bir süreç canm 1-2 haftaya azalır bizim azaldı baya
Elif0311 Çok teşekkür ederim hanımlar her bebiş de olması normal bir durum olduğunu gösterir bu da benim içimi rahatlattı 😊💛 yardımcı olduğunuz için ayrıca teşekkürler…