Zeliha23 Kızım 1 yaşında aşırı hareketli televizyon ünitesinin üstüne çıkmayı öğrendi sürekli çıkıyo düşecek diye korkuyorum çit oyun alanı almayı düşündüm boyları hem kısa hemde pahalı bunun dışında önerisi olan var mı ne yapabilirim önlem olarak
mom0989 Zeliha23 ben çit oyun alanını boydan boya ünitenin önüne çektim canım kızım asla yetişemiyor 15 aylığız
2balbiranne Zeliha23 benim kızım da alıştı valla çıkınca kızmadan indirip baya anlatmaya çalışıyorum 😬 yasak tehlikeli diye benim kız 19 aylık tabi biraz daha farkında tehlike yasak deyince Allah yardımcımız olsun hepimizin 🤲🏻
Dorukmustafa Zeliha23 benimki de çıkıyordu mecbur televizyonu kaldırdım şimdi oraya oyuncaklarını dizip inip inip çıkıyor
momyshark1 Zeliha23 11. Ayindan beri cikiyor cikmasi yetmez gibi tvye vuruyor birde anlatmaya calisincada bas bas bagiriyor bende yalniz o odaya koymuyorum ben varkende yaninda duruyorum hep napayim
mom0989 Zeliha23 ya 5 sene önce bizim bir komşumuz bir olay yaşamıştı tv ile ilgili ben etkilendiğim için hemen koydum önüne yani çocuğumdan önemli değil saniyelik olay Allah korusun 🙏🏻🙏🏻
Zeliha23 2balbiranne dilimde tüy bitti bana kızıyor bide benim kızım sanki o benim annem daha küçücük ne yapıcam şaşırdım
Zeliha23 momyshark1 her dakika yanında olmak zor durmuyorlar ki yanımda götürühprum fıldır fıldır geziyo
MuhammedAmine Zeliha23 ben üniteyi duvara sabitledim . Daha doğrusu ünitemi kestirdim alt kısmı kaldı sadece onu duvara sabitlefim arkayı taş yaptırıp televizyonuda duvara sabitledim . Oğlum herşeyi yapabilir 😬
Ayseciginannesi Zeliha23 oyle seylere bosuna para verme 1 bucuk yasini gecmeye baslasin bak çit felan duruyo mu yerinde. Hicbi cozumum yok unite konusunda, sadce tvyi uniteye sabitle ustune dusmesin, eltimin kizi resmen unitenin ustunde buyudu hic inmezdi😂
Zeliha23 Ayseciginannesi bizim ki alçak düşmez ama işte çok kolay çıkıyo evet çiftlere baktım hepsinin boyu 50 cm zaten benim ünitem 50 cm
Deletedmom5284 mom0989 benimde tanıdığım birinin üstüne düşmüştü şakaya gelmez bu konular herşeyi sabitlemek gerek gerçekten
mom0989 Deletedmom5284 evet bizim de öyle açık açık yazmak istemedim ve çocuk vefat etti 2 yaşındaydı herşey para değil o yüzden
biryavuzkusu Zeliha23 benim oğlumda çıkıyordu boş bir odam vardı üniteyi odaya taşımıştım salonda sadece koltuklar vardı 🤣 şimdi üniteyi geri getirdim oğlum 2 yaşında bir kaç defa çıktı kızdım daha çıkmıyor. Ama farklı odam olmasaydı alışmak zorundaydı. Siz her defasında hayır çıkma düşersin kafan acır falan diyin oda alışacak. Çok arkadaşım hiç kaldırmadı üniteyi çocukları alıştı.