Turemn şuan bizde atak haftasındayız 1 ay 23 günlüğüz gece 2 den sabah 7 ye kadar oturuyoruz ben bayılacak oluyorum ama oğlum hala gözlerini kocaman açıp bakıyo 🤦🏻♀️ Ağlaması da cabası inşallah bugün uyucak gibi duruyor beşiğine koyup ya da ayağımda sallayıp yüzünü kapattım dün sabah da öyle uykuya daldı şimdi de dalmadı ama kapadı gözlerini inşallah dalar uykuya 🤲🏻 Deneyebilirsin öyle canım belki uyur