efsunhayal öyleyse üzülme canım hiç almamış olsa doktorlar da endişeli yaklaşırlardı, bizi hastaneden arayıp doğum kilosuna ulaştı dediklerinde bayram etmiştik evde resmen, çünkü artık bundan sonrası hep + olacak inşallah. Hem çok normal bu kadar sürede azıcık alması, benim bebekler de 32+1′de doğdular, 3 cc besleniyorlardı her öğünde yavaş yavaş 5 cc, 15 cc, 33 cc diye artırdılar.. Bedenleri o kadarcık alabiliyor, dolayısıyla yavaş oluyor.. Ama merak etme öyle bir kilo alıcak ki sen de şaşırıp kalıcaksın. Benim bebişler sağa sola dönebiliyorlardı evdeyken, daha hesaplanan doğum tarihine bile gelmedikleri halde, şimdi ise kilolarından dolayı dönemiyorlar 😂 sen de inşallah evine getiriceksin minik savaşçını