Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık ve çoklu besin alerjisi var diyet yapıyorum ama gittikçe gücümün tükendiğini hissediyorum benim gibi diyet yapan anneler neler yiyorsunuz önerileriniz nelerdir ne zaman yesem diye düşünmekten gerçekten çok yoruldum fikirlerinize ihtiyacım var