eslemsiii Drkefe Nira ismini görmüştüm burada Çok güzel geldi bana. Anlamıda ‘Ancak rüyada karşılaşılabilen nadide güzel’miş 🥰
ftmaemir Drkefe 2. Bebeğim inşallah kız olursa ‘Elisa’ koymak istiyorum anlamı: Cennet kapısında bekleyen melek 🤗💓
BabyAda Drkefe Kızımın Adı ADA anlamıda ana kadın anlamına gelir. Doğurganlık,bereket sayıldığından,kutsal anlamına gelir,ama kuranda geçmiyor. Bende göbek adını koydum ama kimliğe yazdırmazdım,çift isim sevmiyorum,oda ASEL anlamıda cenetteki bal demek. 🥰
Sznsyln Kızlarımın isimleri 🧡🧡 Asya : Dünyanın en büyük kıtası, güzellik kraliçesi, Asya dünyanın en doğudaki kıtası olduğundan güneşin doğduğu bölge. Alin : Ulu, kibar ve asil. Parıldayan ve aydınlık olan. Adaletli ve dürüst.
LeylaGuclu Kızımın adı : Hümeyra 🌸 beyaz tenli kadın, aklık, beyazlık anlamlarında da kullanılmaktadır, güzelliği ve iyi huylu kimseleri temsil etmektedir. Hümeyra ismi, kusursuz bir güzellik anlamına gelmektedir.