tugcebuyuktas Merhabalar. 6-8 ay arası tadım ayıdır . Yani bebeginiz doymak için değil de besinlerin tadına bakmak için yiyecektir. Tanımak çiğnemek yutabilmek için.. Her besini 3gun kuralı ile tek başına sunmalisiniz. (3 gün kuralı:Alerjik reaksiyon durumunu gözetmek için.)
İlk gün 3tatli kaşığı,2.gun 4 tatlı kaşığı,3.gun 5tatli kaşığı yeterli olacaktır. Ancak bunlardan az ya da çok yemesi durumunda da endişelenmeye gerek yoktur. Öncelikle sebzeler daha sonra meyveler şeklinde ilerlemek tavsiye edilir.. patates,havuç,kabak,bal kabağı … Şeklinde