Deletedmom5151 haklısın ama ne kadar kuru tutmaya çalılsakta sonuçta kanama akıntı falan bi şekilde ıslaklık kalıyo mecbur biraz dişimizi sıkmak gerekiyo zamanla geçer ancak.
Fito krem var kullanabilirsin bana iyi gelmişti prospektüsünde epizyotomi için kullanılabilir yazıyo bi dene istersen rahatlatıyo sızlamasını.
Taburcu olurkende hastanede Redekain krem verdiler onuda bitirdim iyi geldi