Bendede hamilelik öncesi olurdu adetimde 3-4 gün önce gelirdi devam eder sonra adete bağlanırdı. Hatta korkardım bu ne diye. Sonra doktora gittim çocuk tedavisi gördüm ilk ayda hamile kaldım bidahada adet olmadım, şimdide oğlum 10 aylık. Hasta olmadım daha ama bende çok tedirgin olurdum o kahverengi akıntıdan.