Off o gunleri hatirladikca bile yoruluyorum. Emzirmekten nefret etmistim. 2 ayda ne cok degismis hayatimizda. Sizin de gececek caninizi sıkmayın. Biz neler yapıyorduk uyanmıyordu. Ama hep kıyamamaktan. Baya sert yapın. Ayak baş parmağını sıkın. Bu onun iyiliği için. Ağlayana kadar sıktım artık baktım ki sarılık geçmiyor mecburdum. Burnunu da sıktığım oluyordu ama her zaman işe yaramıyordu. Altını açmak da çözüm olmuyordu. Yüz ıslatmayı denemedim bilmiyorum. Memeden zor içince kaşıkla verdik. Bi anda işler değişti. Biraz ayıldı ve hiç kaçırmadım düzgün saatle emzirdim. Düzeldi düzenli uyudu uyandı emdi.