gmzeylul çaaanımm benimm :)) on aylık olduk en erken 11 de uyur:) en geç sabah 5 :)) alıştık artık.öğlen kalkıyor eşşek sanırsın barmen :) evet başta zorlandım çok üzüldüm direndim gece uykusu önemşi vs.ama doktorumuz dedi zorlama ne zaman isterse o zaman uyusun.zamanı geldiğinde çevirecek.zaten diş olayları felab derken düzen yok :) haaa her saat başıda uyanır emer yinw uyur:) çıkdırmak üzereyi geçtim sakinleştirici bile almak istedim :) nerdeyse bir senedir üst üste 3 saat asla uyumadım :) en fazla 2 :) hemen bi bağırma ağlamakta değil direk kalk der gibi :))sabır :)