Elifduru11 ateşi takip etmiştim gerekli hallerde calpol verdim. Oğlum diş kaşıyıcıyı pek sevmedi, en az 8-10 tane vardı hediye alınan hiç birini neredeyse kullanmadı. Diş jeli aldım ama 1 defa kullandım. Tatlı kaşığı rahatlatmıştı, kaşığı ısırmaya çalışıyordu iyi gelmişti