Ben bu kadar vicdansız fırsatçı millet görmedim. Bu sabah maması bitti cocugun bir sonraki mama saatine kadar alırım zaten marketler yakın dedim. Anneme gidicektim zaten yoldan alırım diye düşündüm. Çıktım HİÇ BİR YERDE MAMA YOK! Yok gümrük problemi olmuş, yok firma bir süre ara vermiş, yok bilmem ne bir sürü şey duydum. Çocuğum sadece mamayla besleniyor maalesef 4 aylık ek gıda zamanıda degil ne yapacagimi şaşırdım, acıkmaya basladi evladım. Kocam isteydi kaynımı gönderdim her yeri aradi sadece e bebekte buldu 1 aylık aldırdım ne olur ne olmaz diye. Sene sonu olduğu için depoda stok yapıyorlarmıs daha sonra daha pahalı satmak için sağolsun eczacı bir arkadaşım söyledi. Yahu hiç mi vicdan olmaz bu insanlarda bu gün bulamasaydım ne yapardım ben mama gelene kadar ağlamaktan öldü çocuğum mecbur yoğurtla muz püresi verdim sussun diye içim acıdı evladıma. Hic mi vicdan olmaz bu insanlarda bu bebekler napıcak 1 Ay. Bir ses çıkarıp duyurmak lazım bu durumu çok yıprandım bu gün aklım almıyor hala😨😨