Smy16 bende bebeğimde aynı durumu yaşadım kaka görmeye hasrettik yapınca normal yapıyordu ne şişlik ne kızarmw zorlama ıkınma hiç bişi yoktu devit kullanmayı bırakmadık bence onla alakası sütğn tamamını vücuda geçiyor bagırsakta kaka birikme zaman alıyor. sadece biz 2 aylıkken kaka yapmadığı için idrar testi yaptırdık idrar yolu enfeksiyonu çıktı 6 aya doğru düzeldi kaka olayı ek gıda döneminde sorun yaşamadık şimdi 8 aylık günde 1 defa yapıyor