sevgikra41 iki yaşında oğlum daha yeni odasını ayirdim o kadar geç kalmışım ki çocuğun yeme icmesi bile düzene girdi ve gece on defa kalkan cocuk deliksiz uyuyor. Erken ayırınca alışır korkacagini sanmıyorum siz ilk kaç yaşında ayırmayı denediniz birde ilk yaniniza geldiğinde elinden tutup odasina goturseydiniz yaniniza almasaydiniz keske