61huma54 Bebeğimin bezinde kristal gbı şeyler var bu normal bişey mı böyle olan var mı doktora götürmelimiyim?
Elizaninanasi01 61huma54 hangi marka bez kullanıyorsunuz bezin içindeki pamuklar bazen kristallesiyor
hmkn92 61huma54 bezden oluyor genelde o ama asırıysa farklı bir şey de olabılır ben sleepy de yaşamıştım boyle krıstalleşme bilgınız olsun
Seyma-2436 61huma54 Kristal derken turuncu lekeler mi yoksa bezdeki o pamuk silikon karışımı gibi şeyler oluyor ya ufak ufak onlar mı
61huma54 Elizaninanasi01 ebebek in kendı ürünü kullanıyorum bundan önce Evy baby kullanmıstım onda hiç olmadı
hmkn92 61huma54 bezi açtırıp bı aşağıya doğru silkeleyin kullanmadan önce ben sleepy de bez uzerınde de rastlamıstım bu tarz kristalleşmeye..
hmkn92 61huma54 kaç haftalık doğdu canım bızde pramatüreyiz, bendee ilk gördüğümde çok tedirgin olmuştum yaa bu ne boyle dıye sonra bir gün takmadan bezi açrırıp çırparken döküldü onlardan sonra içim rahat etti bezdenmiş dıye