Reyhanbal Benim bebişte 8 aylık aynı durumdayiz. Normalde 7. ayına kadar kaşıkla ne veriyorsam hapur hupur yiyen çocuk şimdi kaşığı görünce kafasını sağa sola çeviriyor, ağzını kilitliyor asla açmıyor halbuki aç biliyorum. Psikolojimi bozdu iyice ağlayasım geliyor valla yemedikçe. Artık çareyi elle yedirmekte buldum sıvı yiyecekler hariç herşeyi elle veriyorum öyle yiyor. Son çare çorbayı da biberonla vermeyi düşünüyorum biberonun ucunu kesip, büyütüp birde öyle denicem en azından kaşığa düşmanlığı bitene kadar çorbalarin vitamininden eksik kalmasın.