Endoplazmikbirkulum mirayybebek bence az olmuş gibi umarım tutar. Ay bende aceleden bir tık sıcak mayalamışım azıcık kesildi gibi🥴🥴yarın belli olacak artık 🤦🏻♀️
bitterdelisi24 mirayybebek rica ederm bende tesadufen kesfettm :) mayam yoktu evdede o yoğurttan vardı.. normalde benım yogurtlarm hep sulu olur:)) bı yaptm varya tas 🤣🤣🤣 eşim bile anlamadı :)
Sibel48 mirayybebek göz kararı ayarlıyorum ama yeter o bazen ekşi olabiliyor fazla koyulursa başıma geldi çünkü
mirayybebek Sibel48 evet bende o yüzden çok koymadım tadı kaçmasın diye bilemedim dolu dolu koydum ama
Purely mirayybebek ölçü ile yapacağım diyorsan evet az genelde 1 lt 1 yemek kaşığı oluyor. Hatta ben ne olur ne olmaz diye 1 kaşık fazla koyuyorum 4 saat sonra açıyorum tutmuş oluyor.