Benim kizim 19 aylik olana kadar ne emekledi ne ayaga kalkti ne bi yere tutundu tutunsa bile aglar kendini yere atardi.sadece poposunun uzerinde giderdi. Yurumesi ivin neler yaptim neler hic biri fayda etmedi aksine denerken dustu daha cok korktu.Cok korkup ve uzulmustum ama bosunaymis yaklasik 3 hafta icinde önce emekledi sonra kalkti tutundu sonra yurudu cok sukur.suan 23 aylik artik yetisemiyorum ona.her cocugun gelisimi farkli uzulmeyin. 18 aylik olduktan sonra yurumezse sonra bi kontrole goturun iciniz rahat etsin ben oyle yapmistim🌺