Yusufburak benimde öyleydi hatta ucu kopmak üzereydi ve bende kanlı emdiriyordum
Artık veremez hale geldim antibiyotik kullandım sonrasında hep sağarak verdim çünkü emerken kızım daha cok acıtıyor du 😓😓 şimdi size söyleyeceğim şeyi uygulayın bana dua edeceksiniz ben buradaki bütün yorumları okudum şimdiye kadar ve hepsini uyguladım tabi kişiden kişiye değişir 🙆♀️ Tayin pekmezinin üstündeki yağı göğüs ucu ve etrafına bolca sürün sonra göğüs pedine ssla göğüs ucunuzu temas ettirmeyin yara o pede yapışıyor ve çekince acıyor ayrıca nefes almadığı için yaranız asla iyileşmiyo
Ben beyaz penye atletimi 4 parmak kalınlığında şerit halinde kestim onu göğüs pedi ebadında katladım göğsüme onu koydum arkasına göğüs pedimi koydum (meme uclarım belli olmasın ve fazla süt akarsa arkadan tutsun diye ) lansinoh krem de sürüp yine penye bezle kapatabilirsiniz ben bi onu bi onu yaptım ve suan göğüslerim sanki hiç yara olmamış gibi çocuğum rahat rahat emiyo hiç bi acı yok ben 2 gün de geçti.o pedler hiç sağlıklı değil zaten nefes almadığı için iyileşmiyor ve lansinoh kremi cekiyo göğsünüzde kalmıyo ama penye hep nemli bırakıyor çocuk da o kremi emebiliyor zaten hiç bi sıkıntı yok ve pekmezin yağını da emebilir silmeyin .. mutlaka deneyin