minicikellersss Yarın başlıyorum komple , acı var mı acı😄 canım çok tatlıdır da böyle uyuşturucu sprey filan alsam mı eczaneden var mı öyle bişi ? Siz ne kullanıyorsunuz. Kaçıncı seansta bitiyor tam böyle yaza biter mi
61huma54 minicikellersss görümcem yaptırıyor ve canı cok tatlıdır ayıptır söylemesi🙈 ağda daha kötü diyo emzırdiğim için gıdemedım inş bende istiyorum 😂
Klc-tgba minicikellersss ben lise 1 zamanlarında gitmiştim 2 seans sonra korktum devam etmedim ve çok pişmanım normalde 5 seansta falan bitiyordu o zaman . Şimdi yaptırmak istiyorum ama Doğumda falan çıkıyor diyorlar o yüzden yapanlardan cevapları alalıım
KucukAslancik minicikellersss ben 5. seansıma gidicem. Valla canı tatlı olmayan biri olarak söylüyorum gerçekten acıyor bitsin diye dua ediyorum inanın sizi korkutmak istemem. Ama kılsız olmak harika bir duydu. Tabii ki değiyor. Azalmalar var ben batık problemim için başladım. Onları tam olarak geçirmedi daha bakalım🌸
Baldudak_Emirbeyimiz minicikellersss Bende geçen hafta başladım buz lazere. Giden birkaç kişi aciyor falan deyip korkutmuslardi alakası yok kadın koltuk altıma jel sürdü aletle dağıtmaya başladı jeli bende korkuyorum tabi çok acır mı falan dedim yapıyorum ya zaten dedi ben şok 😂 Bikini bölgemde de aynı şekilde hiç acı hissetmedim sadece az bi sıcaklık ve sinek ısırığı gibi birşey oluyor olmuyor arası. Hiç strese girme yani anlamıyorsun bile ve benim 20 dk da bitti heryer. Annemde aynı yere gidiyor o 5. seansa gitti ve 2 seanstir hiç çıkmıyor kıllar.
61huma54 KucukAslancik Dogumdan iki ay sonra gel demıslerdı ama korktum sanırım bıraz 6 aylık suan kızım inş gidicem ☺️
minicikellersss Baldudak_Emirbeyimiz üstteki bayan korkutmuştu beni 🤣🤣🤣 senin yorumu okuyunca çok rahatladım teşekkür ederimmmm😄
Baldudak_Emirbeyimiz minicikellersss Rica ederim 😚 Hani canımda çok azdır normalde koca canlı falan değilim yani acıyor diyenlere şaşırdım. Belki de yapan kişiden kaynakli olabilir 😸
NisaMomyy minicikellersss verdiği ayarada bağlı benim ince oldugu için tüyler az ayar veriyodu 🤣acımıyordu genital kısmı bir kaç kez yanar gibi oldu 🤦♀️🤣güzel işe yarıyor ama