Arkadaşlar merhaba . 33+1 de tek yumurta ikizlerimi dünyaya getirdim. İkizlerimden birtanesi 1655 gram doğdu ve 26 gün Küvez de kaldı. Şuan 2 ay 17 günlükler . Sorun yaşadığım kızımın kilosu 3800 gram. Öğürmeler ile başladı öncelikle ama kusma yoktu . Fakat şu bir haftadır her içmesinde kusuyor . İçerken sürekli bir hırıltısı var. Ve her kusmasın da balgam çıkarıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı yardımcı olur musunuz 😞